Dagens.. väldigt tråkigt!

Min dag har varit så otroligt ointressant. Har pluggat hela dagen och nu sitter jag och äter middag, fast väldigt tidigt. Irma och hennes mamma kommer förbi här om 1 timme kanske och sen hämtar vi upp Emma i Norrtälje skulle jag tro och sen drar vi vidare mot Täby. Kvällen kommer nog bli kul, speciellt när man träffar sina underbara vänner.. Jag ska väl äta upp och sen läsa lite mer och senare klä på mig.. Hehe så långt har inte jag kommit liksom. Ha en bra kväll så hör säkert någon av oss av sig, hoppas jag hehe!

Jag vet att ni i hemlighet älskar när jag lägger upp massa fula bilder på mig själv:)

Tänkte bara ta och visa min rätta sida!

Denna bild är från den 21mars 2010 ;)


Kommentarer
Postat av: Emilianalise

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2012-01-25 @ 08:06:42
URL: http://emilianalise.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0