det här visste ni inte om mig!

-jag gillar att facerapa lina, det är min hobby.
-när folk säger att jag är knäpp se jag de som en komplimang.
-när jag var lite gömde jag mig under min mammas klänning när vi fick gäster, jag har nämligen alltid varit väldigt blyg.
-lina och jag har gift oss i hemlighet.(berätta inte för emma hon är inte så bra på att hantera sin ilska)
-jag är perfektionist när det kommer till ridningen, jag är nästan aldrig nöjd efter ett ridpass.
-jag äter godis 24/7 och älskar det.
-jag gillar inte skolan, finns det igentligen nån som gör det?
-jag vet att aldrig aldrig stavas med två L men jag glömmer alltid bort det.
-jag älskar snö och min dröm är att kasta en snöboll på Lina men än har jag inte vågat.
-jag hatar skräck filmer och om ina och tilda ska sitta och prata om alla de har sätt nästa gång de sover här så kommer jag slänga ut dem i snön!
-jag älskar bandet Tokio Hotel och såg dem i Goben i våras, de är bäst.
-jag är en tönt, jag har alltid varit det och jag gillar det. jag har till och med glasögon!
-för fyra år sedan tyckte jag att alla hinder över 60 cm var för höga.
-jag har några vänner som jag alldrig skulle byta ut och högst på den listan står Lina och emma. Även Matilda, Victoria och Nathalie är med på den.


Om du har läst den här listan så är du kanske lika knäpp som jag! ska vi bilda klubb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0