Emma & Sten

helgens tävling gick allt förutom bra. På framridningen lekte Sten bara med mig och for runt med bakbenen i vädret hela tiden.. Vilket gjorde mig rädd, jätterädd! Hoppade knappr fram något men gick ändå nolla i LD och fick en clear round rosett.

Framridningen  till LC gick bättre. Jag var avslappnad och när han började bråka tog jag mig i kragen och vann över honom. Gud så bra det kändes, det gjorde hela min dag att jag klarade av att få bort det ifrån honom. Väl inne på tävlingsbanan kändes han supertaggad och drog ganska mycket. Helt klockren tills efter muren (3an) då han på något konstigt sätt drog åt vänster och in mot väggen. Jag tappade balansen men rätade upp mig och fortsatte rida klart banan, dock med 4 fel för överiden väg. Han var superstark och jag kan erkänna tt jg knappt hade någon kontroll alls. Men men jag är glad att jag klarade av att sitta upp igen .

 


Han hoppar allt. Det är bara jag som måste övervinna mig själv tills nästa gång. World's greatest.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha, det vet jag faktiskt inte riktigt. Det är min kompis som har fått fem vip-biljetter! :) Så jag, hon, två andra kompisar (bl.a. den jag bloggar med) och hennes mamma (som jag tror är den som fixat biljetterna) ska gå. Vi hade sådana biljetter förra året också, men då hade vi "bara" tre. :)

2010-11-23 @ 18:24:19
URL: http://teenriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0