Epic morgon

Idag blev det ingen stall dag för mig som vanligt eftersom mamma tar åker ut på måndagar. Hon red henne inte för hon hade tappat en sko.. menmen hovslagaren kommer i morgon så då kan jag rida. Skoldagen flöt på som vanligt, lite segt.. Skulle vilja ha lov lite längre menmen. Irma sov här igår och vi kollade ju på EMA. Det var super ich vi hade det kul, som vanligt. I morse när vi vaknade så vaknade framför allt jag till något EPIC! Bilder från Breaking Dawn inspelningen, de började spela in i går och håller på till den 22april, detta har inget med hestisar att göra men med mig (Lina) så har det! Jag har gått runt och varit sjukt glad hela dagen. Nu hemma så har jag kollat på massa bilder och videos från inspelningarna. Helt sjukt vad jag längtar. I går kom jag fram till att det var 1år och 10dagar kvar tills vi sitter i biosalongen. Sjukt sjukt.. Ajja nu ska jag väl fortsätta leva i min lilla bubbla och sen plugga matte.. Har prov i morgon varken jag vill eller inte. Så, ha en bra kväll nu!
/ Lina

Häst bilder idag? Nej idag är det BellaEdward / Robsten love. BÄST! :))
Säger bara välkommen till världen av Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0