Fullspeckat schema!

Hejhej!
Nu är jag hemma en liten stund för att snart åka i väg igen. Igår kväll hade jag det toppen, M15(min gamla klass) är så underbara. Vi kollade på äcklig film skrattade snackade och hade det precis som förut. Ska nu springa ner äte en frukt och åka ut till stallet. Ska hinna rida min älskade ponny innan jag ikväll ska in till Stockholm. Ska gå på Parnormal Activity 2 med Rebecka, Fanny och Emma och kanske några fler. Det kommer bli sjukt kul! Så jag hör förhoppningsvis av mig innan jag åker till Stockholm. Ha det häst bäst! Det har jag för det är LOV! :D

Bild på de bästa sen 8:an :)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, okej =) kul att ni är med! :-D

2010-11-02 @ 12:34:39
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0