Glee club rules!

Ligger i vårat nymöblerade vardagsrum och såg precis första avsnittet av Glee, och jag kan dela med mig av att jag är SÅLD på det! Just nu håller jag på att ladda ned hela första säsongen för att ligga och strötitta på. Riktigt kul att äntligen hittat en till superbra serie att titta på! Glee Glee Glee.  heheheheheh :)

Annars då så kom vi i säng väldigt sent igår vilket gjorde att jag inte orkade ta mig upp vid 5-tiden för att pallra mig till skolan..det kändes inte direkt bra att missa en dag helt i onödan.. Men men! Fixade i stallet någon timme sedan släppte jag lös Sten på volten, då de var is ÖVERALLT vågade jag inte rida utan broddar.. Han fick springa av sig lite energi sen släppte jag honom i hagen!

En superbra grej jag tänkte nämna är att våra skåp äntligen har kommit upp i stallet! Det beställdes flera sprillans nya skåp ifrån IKEA för någon vecka sen och nu är alla monterade och klara! Så snart ska alla vi ''privatägare'' i stallet få ett eget skåp att ha alla saker i. Gud så skönt det ska bli, har verkligen väntat! :) 

Så de var lite goda nyheter från dagen pussss
Emma

[ film kommer inom kort den bearbetas på youtube för tillfället! ]


 



p.s älskar mössan, galet varm! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0