hello!!

Nu är jag inne från stallet efter att ha jobbat en hel dag! Jag har mockat alla boxar, soppat stallet, fylt vatten m.m. Jag han med att rida alla de hästar som jag hade planerat innan det blev helt kolsvart ute, Skrittade ut en runda på både Komplett och Musse, båda gick super(så super det kan vara att skritta hehe). Sen tog jag också och red ut en sväng på Toppa. Jag provade att sätta på henne en martingal idag eftersom hon ibland kan slå ganska mycket, och som med allt annat när det gäller Toppa så gick det utan problem, hon skötte sig jätte bra.
Nu ska jag börja laga lite mat och senare blir det massa chips och idol! Hejja Olle!!
Irma

Bild på mig och Toppa från tävlingen i Söndags


Kommentarer
Postat av: Jessica

jätte fin bild :)

hur hög är din häst?

2010-11-26 @ 20:34:36
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Irma

Hej tack så mycke:)

Toppa är runt 145 än så länge hon kanske växer nån cm till:)

2010-11-27 @ 09:15:45
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0