Hemma igen

hej igen, nu är jag hemma efter en helg med mormor. Emma och Amanda som ska vara här hela veckan har kommit och det var tänkt att vi skulle rida men vi orkar inte så ni ska vi ställa oss och laga mat och se sätta på nån film. lägger ut lite bilder som jag tog hos mormor...



Irma


Mirah körde hela vägen ner


Bjuder på en bild på mig på väg ner till mormor


Mirah ville klättra i träd, det gick dock inte så bra efter att ha glidit ner några gånger gav hon upp försöken


Hittade en gammal bild på mig och min morfar... och sen en på mig, mirah och mark
 

På promenad med Jejja



Jag och jajja framför nått som kan vara världens största graffitti



Jejja





Mirah och Jejja på andra sidan där det var ännu mer graffitti


Mirah och Jejja


jag och Jejja


Jag nere i hamnen


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar er blogg!!!!!!

2010-11-02 @ 18:40:32
Postat av: Kajsa

Grym graffitti!

Vart ligger det någonstans?



2010-11-02 @ 20:09:21
Postat av: Anonym

Grym blogg

Du= Bäst på att ta bilder elr nått.

2010-11-05 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0