Ingen skola

Svar till Karin om ''Ridning och allt annat'': Tack så mycket :)

Nu till dagen... Jag och Irma skulle fått skjuts till skolan idag. Irma hade blivit dålig under natten och när jag vaknade nu för ca 25 minuter sen så var det försent för mig att ta bussen så jag blir också hemma idag. Emma är ju också hemma, så hela GG gänget skippar skolan idag! 2sjuka och 1 som missade bussen. Härligt.. Jag ska i alla fall lägga bort datorn och sätta mig ner med Djurkunskaps boken och plugga och sen följa skolschemat fast hemifrån. I kväll ska även hela GG gänget åka på clinic i Täby som Jump Club anordnar. Ska någon annan dit?
Ha en bra dag nu så hörs vi senare!

Min söta lille Emmett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0