köttbulle

Nu är jag(Irma) och emma inne efter dagens ridpass. Jag hade tänkt rida lite dressyr men volten var stenhård så det gick bara att skritta, idag hatar jag vintern. Jag gjorde lite skänkelvikningar och bakdelsvändningar, fick hjälp av min syster rock-Mirah som red med oss. garlic gick jätte bra han lyssnade bra och flyttade fin för skänkeln. Efter gallan tog jag upp toppa en sväng på volten och jobbade lite övergångar skritt-halt samt jobbade lite med hennes stela bog som hon gärna trycker ut. Toppis gick också väldigt bra idag. Nu ska jag sätta mig och plugga inför matte provet imorgon men först ska emma och jag baka lite hastbullar(eller hästbullar som emma säger). Lite senare ikväll kommer det ut lite bättre bilder på Molle som lilla valpen ska heta.


Irmward

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0