Lina hissar och dissar!

Nu tänkte jag köra igång en liten hissning och dissning.
Denna gång ver jag att det nog är många tävlingsryttare (även andra) som inte kommer hålla med mig men idag är det jag som skriver så dår blir det detta resultat!

HISSAR

Jag hissar Charles Owen hjälmen för den är grymt snygg! Har fallit pladask för den och funderar starkt på att inskaffa en sådan. Har hört från vänner och andra som har hjälmen att den är väldigt varm och känns tung, men jag tycker fortfarande att den verkligen är riktigt snygg. Troligtvis blir detta min nya hjälm, men lutar även lite mot Back On Tracks nya MIPS teknologin hjälmen(bilden precis åvan), den är snygg den med. Jag vet vad Irma tycker jag ska köpa i alla fall haha!

 

DISSAR

Nu kanske jag får många protester men jag dissar GPA Speed Air för dess utseende. Nej jag tycker verkligen inte den är snygg. Har många smeknamn för den, flughjälmen, högtalarhjälmen osv. Både jag och Irma har samma smak när det gäller denna hjälm. Den är inte OK i Gryta Girls stylen! hehe. Har provat hjälmen och den är skön och säkert jätte skön på sommaren när det är varmt osv. Men fortfarande inget som jag skulle kunna tänka mig ha på mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Sussi

CO-hjälmarna är inte alls tunga. Min är visserligen tyngre än mina jockeyhjälmar, men lättare än de vanliga hjälmarna. Så nu har du ännu en anledning att köpa en ;)

2010-11-09 @ 23:59:34
Postat av: tilda melkersson

jw hjälmen är inte tung! :)<3

2010-11-10 @ 08:35:56
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0