Morgonritt!

Idag är det Tisdag vilket betyder att det är en av mina distans dagar. Ställde klockan på 07.30 och drog ut till stallet för att fixa allt som skulle göras. Mocka , hö-påsar och städa lite :) Red ut sen vid halv 9, 9-tiden och då hade det börja blåsa som jag vet inte vad! Sten blev verkligen på hugget och var på riktigt bus-humör så efter några bock-spr¨ång och tvär väningar klarade vi oss genom uteritten.. hehe.. var fortfarande stenhårt ute dock så det blev bara an liten med tur med några galopper men mest skritt. Nu är klockan runt 10.20 och jag har precis ätit frukost och gjort mig iordning för hemresan! Min buss går 11.07 och jag räknar med att vara innanför min döörrr hemma vida 14- tiden!

Emmaa



Ikväll varnas det för att det kommer att bli snöstorm!? Så tänk om mna vaknar upp och det ser ut såhär imorgon, eller kanske redan ikväll?! bild från förra året.


Kommentarer
Postat av: Tommykaia

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-03-30 @ 10:26:08
URL: http://tommykaia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0