Påväg mot Stockholm

Hej hej! Nu sitter jag och bloggar från min iphone. Är på väg in till Stockholm med 3 kompisar och vi ska möta upp 4 till inne i stan. Vi ska som sagt gå och se Parnormal Activity 2!! Jag kommer fan dö seriöst fy va läskigt, eller ja man hoppas ju det eftersom det är en skräck film! Tidningen idag gick väl så där.. Hon lyssnade inte alls i galoppen hon ville liksom bara rusa. Jag tycker det var jätte jobbigt för då fick man ingen kontroll och mitt tålamod försvan tyvärr väldigt fort idag, igentligen skulle jag behövt ha mitt tålamod en sön här dag men var stressad så då blev det helt enkelt så här.. Jag sitter nu och lyssnar på blandad kompot av De 3 Twilight saga soundtracken. Lite så där lagom awesome måste jag medela. Men ja jag gör av mig när jag kommer hem så vet ni att jag överlevde filmen! Hahah puss/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0