Pure Awesomeness!

Denna kväll har jag inte gjort något men jag kände att jag behövde det... Hehe!
Fick nyss värsta kicken och klickade på play på första låten på min älskade Muse spellista på Spotify. Fytusan vad de är bra dessa grabbar. Jag och Irma skulle faktiskt gått och sätt dem i sommras men de ställde in sin konsert i Stockholm.. Har jag tur så kommer de kanske till Göteborg sommaren 2011, då jävlar ska jag ner och se dem. Är det så att ni inte har hört dessa underbara grabbar såå kolla in min grymma spellista Muse <3. Och som smakprov bara här i bloggen slänger jag upp live framträdande from Wembley Stadium:
Knights Of Cydonia, en av mina favoriter. Så galet awesome!!



Nuu till hur det gick för mamma med min lille bus ponny. Man kan verkligen kalla henne det idag. Hon hade hållt på och små stegra och gick på tå hela tiden och försökte dra iväg i galoppen. ROLIG PONNY! Sånna dagar vill ju jag rida henne. Mamma sa ändå att hon skötte sig och framför allt att hon tyckte det var roligt. Blir glad själv när jag hör att hon är glad. I morgon får jag rida henne och då hoppas jag på att hon är minst lika glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0