rockaa på!

Nu har man kommit hem och ätit middag och nu återstår igentligen bara att plugga men tror ni jag känner för det? Nej verkligen inte.. Har lite problem med anmälning till tävlingen i Södertörn nästa helg, skaffade licens till henne i måndags och betalning har inte kommit in än så kan inte anmäla mig:( hoppas det funkar imorgon! Men till dagen. Jag kände mig jätte lat och orkade faktiskt inte sadla så jag tog ut henne barbacka och fan, ursäkta svordommen men hon gick så fiint! Jag stadigt i form i trav hela tiden, sökte sig nedåt helt själv. Behövde bara hålla stadigt på yttertygeln i början och sen så gick det på rullandeband. Blev verkligen stolt över henne då. Ska väl ta och plugga snart skulle jag tro, men först..
Brukar ni rida era hästar barbacka ofta? Och känner ni att dem går bättre eller sämre då?

Hon fick ha sitt träns som jag har när jag hoppar idag för där sitter fårskinsluddet.



I LOVE ROCK'N'ROLL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg! :D

2010-11-12 @ 10:15:47
URL: http://equine.webblogg.se/
Postat av: RockJohanna!

NEJ DU, jag rider inte speciellt ofta barbacka på min älg! hahaha skulle nog få men för livet! hahaha;)

2010-11-12 @ 21:48:37
URL: http://www.jojjiish.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0