Show you're true colors

Jag har varit hemma i snart 2 timmar men inte har jag orkat skriva! Menmen, skoldagen var helt okej. Finns inte så mycket att säga än att Matilda är underbar! Fick skjuts hem av min snälla pappa så slapp gå i Norrtälje och hänga. Om en stund ska jag bege mig in till Norrtälje igen för att träffa släkten. Ska bli kul att träffa alla igen, dock hann jag inte med att rida idag så hon får stå idag igen.. Jag börjar få lite dåligt samvete över det alltså! Ska ändå ut till stallet i kväll då jag har kvällsfodring. Men rida blir det inget idag. Får ta nya tag i helgen och köra riktigt ordentligt då! inte bara barbacka hela tiden.. Ska ju tävla nästa helg, sista för säsongen! Hoppas det gå bra men hon kanske skulle behövas ridas lite mer innan dess. Ajja vi får se hur det går nästa helg! Nu ska jag fixa mig lite inför kvällen och sedan åka iväg. Ska va hemma hos mina kusiner klockan 18.00!

Den här bilden har jag nog inte visat. Det är i alla fall en av mina favorit bilder på mig och Rudy. Det bara strålar lycka ur denna bild. Kan inte låta bli att le!

Från när vi blev placerade i LC på Roo Gård.

I see you're true colors shining trough and that's why I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0