Tävlings resultat

Dagen gick helt okej när jag kollar på helheten, jag är jätte nöjd med LBn på Garlic han gick verkligen super!! våran bästa runda någonsin! älskarmin ponny!! Det var även en fotgraf på plats så jag hoppas på att bilderna kommer ut de närmaste dagarna om det är nån bra på Garlic så kanske jag ska köpa någon.

Toppa LD
Toppas första tävling!! Jag blev riktigt förvånad när vi tog ut och började fixa henne, jag trodde hon skulle vara lite stessad och på tårna men hon var helt lung. Hon bara stod där och när jag sen satt upp och red iväg så var hon helt lungn från första början och lyssnade jätte bra. Hon började visa att hon är en unghäst när vi skulle gå in på framridningen, det tyckte hon var läskigt. Hon skötte sig bra både på framridningen och framridningen men gick och skrek efter sten väldigt mycket och var lite okonsentrerad. När vi kom hon in på banan var hon väldigt spänd och ofokuserad. jag gick fram och kollade på de flesta hinderna och när jag satte igång kändes hon inte så framåt som jag vill han henne men jag fortsatte endå, tyvärr blev det ett stopp på ettan. Vi hoppade sedan tvåan, trean och fyran men fick två stopp på femman, alltså utesluten.. men sftersom det var clearround fick man göra omstart vilket jag valde att göra. Anrda gången gick detbättre men kaften tog slut mpt slutet. Det slutade men ett stop på ettan och två på sista, men toppa var super!!

Garlic LB
Var somsagt min bästa runda någon sin!! han var helt perfekt! slutade med en dubbel nolla och en femte placering!

Garlic LA
Garlic var super dockred jag riktigt dåligt! Garlic måste verkligen ridas i vare steg men jag gjorde inte det, jag är inte alls nöjd med min ridning i den här klassen. Det slutade men en utesluning.. men Garlic var somsagt Super!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0