Toppenbra Schabrak !


Glen Gordon - Ett bra märke som inte kostar allt för ,ycket. De har snygga schabrak med bra passform och till de flesta finns det skitsnygga matchande luvor! Också är såklart GG loggan riktigt snygg, GrytaGirls ni vet haha!


Equilline - tycker ajg kan säga har de snyggaste och bästa hoppschabraken! Finns i ett stort utbud med varierande färger och är enkla men ändå riktigt fina. Det snyggaste med Equillines schabrak är nog de helt enkla med en vanlig snygg passpoal runt om. Equillines schabrak ligger på en prisklass runt 4-600 kr :)


HL Equipment - är en serie som jag förälskat mig i! Såg täcket på en tävling och vart helt överförtjust med det texten ''Be somebody'' på bogspännet. Så jag är helt sld på deras marin-bla kollektion. Denna serie finns även i brunt men jag tror inte jag ahr sätt den i några andra färger, har ni ? Jag måste iallafall ta och beställa hem de här så snabbt som möjligt. Snyggt täcke, Snyggt schabrak, Snygg luva!

Scapa Sports - Sen kommer vi till de sällsynta och eftertraktade Scapa Schabraken. I början var ajg tveksam till dessa schabrak men nu har jag insett att de både är skitsnygga och skitbra! Tjocka och fodrade i modellen, Snygg logga och SNYGG DESIGN! Scapa schabraken finns i massor med olika färger de finns också tillhörande luvor till de flesta av schabraken , vilket är toppenbra! Jag har haft ögonen öppna efter ett marinbltt scapa schabrak med rosa passpoal. Åh så fint de är.. Scapa schabraken kan bland annat köpas här!


Kommentarer
Postat av: Jessica

svara gärna på min fråga i bloggen :)

Hoppas du får en bra helg!! :)

2010-11-12 @ 19:14:42
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; okeej håller på med den nu :D

2010-11-12 @ 21:12:17
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0