Skolan.

Hemma redan?
Ja idag blev det så för mig, idag så var det dags för att dissikera gris i skolan. Förra gången vi skulle göra det fick jag panik attack och slapp, men idag skulle jag göra. Men klarade jag det? Nej... Hyperventilerade skakade osv. Så min lärare sa att jag skulle strunta i det.. Fick skjuts hem av pappa. Åka ut till stallet kommer jag inte heller göra. Rida skulle inte direkt gå, eller vara mysigt i det här vädret. Irma skulle mocka åt mig så snäll som hon är. pusssar till henne säger jag bara. Sen vädret!?!? Vitt snö täcke över marken och hela Norrtälje.. Ushh jag gillar det verkligen inte. I kväll ska jag läsa lite djurkunskap, öva på engelskan och sen ta det lugnt. Ha det bra!
// Lina

Så ser det ut hemma hos mig..

Kommentarer
Postat av: Saidfride

Nice site, Keep it up

2012-02-07 @ 12:27:07
URL: http://saidfride.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0