Var har Emma varit?



Men bloggen då! Jag har tyvärr inte haft tillgång till någon dator de senaste dagarna men var i stallet måndag & tisdag. Stene var lika bäst som vanligt så finns inte så mycket mer jag kan säga. Mitt humer & liv har itne riktigt varit på topp senaste dagarna helelr så jag har bara velat tagit det lugnt och för det mesta varit ensam. Måndag till Tisdag spenderade jag ute på Ylvas landställe på värmdö, sen Onsdagen vet ajg itne vad. Imorrn blir det rockar dag då jag ska upp 0700 för att hinna med åtta-bussen mot norrtälje. Hoppa lite granna sådär småkul sen drar alla tre GrytaGirls hem till mig för lite bio och mys tajm, för att itne snacka om taggning inför Botkyrka i helgen!

 

Emmaa


Jag har de bästa av vänner , Gryta Girls will stick togheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0