Vill ha!!

En sak som ligger på min önskelista till julen är en nu kavaj! jag har kollat runt lite och hittat några som jag skulle vilja ha men jag har inte hittat en som är helt perfekt än! jag vill ha en svart eller mökblå figursydd med nån fin krage, det är också viktigt att den inte är vid i armarna eller bred över axlarna. Jag har hittat några som passar in på den beskrivningen men som sagt ingen som är helt perfekt! Jag har också tänkt köpa ett nytt träns till Garlic ska beställa hem det på bilden under i storlek cob.



Irma

De här tränset vill jag ha på Garlic och tävla med

Här är några kavajer som jag kan tänka mig men som sagt så vill jag ha en svart eller en mörkblå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0