förberedelser!

Håller på att plocka fram och packa ner lite grejer till tävlingen i helgen. Jag kommer göra så att jag tar med mig alla saker upp imorgon , fredag , och sover där till lördagen! Det blir smidgast för mig så att jag verkligen hinner bli klar med allting. Mamma & Pappa kommer upp med bil  och släp sen vid sju-tiden på Lördag morgon! Gud så kul det ska bli, världens b'sta STEN!


 
Det jag fixat än så länge;
Vita helskodda ridbyxor, Tävlingströja, Linne att ha under, Stövel-Strumpor, Stickad V-ringad tröja, En till stickad tröja att tävla i, Superstone T-Shirten och Nummer-Lapp att sätta på martingalen!

Nu de mesta bara strykas och göras snyggt sen har jag resten i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0