Solig dag med mysigheter

Ridningen idag!
Rudy var på toppen humör idag. När jag först hämtade henne i hagen kom hon i full galopp när jag roppade på henne. Så himla gulligt. Vist blir man gladare när något sådant händer? När jag väl kom ner på volten så var det bara att sätta i gång. Hon var rätt okoncentrerad i början och sprang mest på men lugnade ner sig i traven efter en stund. Galoppen där emot funkade inte så som man vill i dag. Hon drog mest och lyssnade inte. Men det är bara att jobba vidare på detta så kommer det nog tillslut gå. Min egen eftermiddag slutade med lite plugg och Vampire Diaries. Ska chilla galet resten av kvällen för att gå upp tidigt och ha utsläpp i morgon bitti.

Innan ridpasset


En stund in på passet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0