Mina mål för 2011

  • Förhoppningsvis gå dubbelnolla i LA med garlic
  • Starta LA igen med Komplett
  • Gå felfritt med Toppa i LC
  • Hitta en perfekt storhäst
  • Börja tävla storhäst på riktigt
  • Jobba bort min stolsitts helt
  • Bli en bättre dressyrryttare
  • Få mer tid för Cakan och gå felfritt med henne 1m innan året är slut
  • Börja rida Cakans syster Pina
  • Jobba mer effektivt så att jag hinner med mer
  • Vara nöjd med min egen ridning och inte bara med hästen
Jag ska nu börja rida dressyr minst varannan vecka, jag ska hoppträna två hästar för anna-karin varannan vecka och hoppträna för Kattis iblana. Jag ska jobba hårdare och ta mer hjälp från andra. Och framförallt ska jag göra allt för att mina hästar ska trivas så att de kan prestera så bra som möjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0