som det burkar vara

Rudy
Böt som sagt till pessoat idag. Vips så gick hon som hon brukar igen. Jag kunde rida precis som jag gjort hela vintern och hon gick jätte fint! Bästämde mig som sagt för att hoppa lite grann och hon var jätte duktig. Lite trött men ändå sög hon lite i hindrerna och hade bra galopp fram till hindrerna och mellan dem. Det hela slutade med en oxer på 1.10 utan problem. Är riktigt nöjd med det så nu ska det bli kul att tävla på lördag.

alla tre ser efterblivna ut. coola tjejer!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; tack så hemskt mycket!! :D haha, era röda jackor kommer jag ihåg från tävlingen i söndags! ;) kommer tyvärr inte till sollentuna på lörda då ja har allsvenskan i gnesta istället men vi lär ju träffas på andra tävlingar i framtiden! ;) fina ponnysar ni har!! /amanda

2011-04-07 @ 20:45:57
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0