Rimbo Ridklubb!

Dagens tävling var verkligen lyckad. Emma och jag(Lina) sitter hemma hos mig nu efter en lång dag.

Lina
Jag är jätte nöjd! Vi kom på en 3:de placering i LC:n Hon stod emot mycket med kämpade sig runt. Inte den bästa rundan men är nöjd eftersom hon verkligen kämpade! I LB var hon otroligt fin. Hade ett super bra tempo. Dock fick vi ett stopp på 4:an Blev sur på henne och då hoppade hon hur fint som helst. Det var verkligen inget problem för henne alls. Känner mig ännu mer och mer säkrare på att LA inte kommer vara något problem.


Emma
Under hela tävligsdagen var jag avslappnad. När jag är det är Sten avslappnad och lyssnar på mig. LD var verkligen super! Han lyssnade på mig och sköt inte ut bogen eller bockade. Även LC var helt underbar. Han petade dock sista hindret men jag märkte det inte överhuvudtaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0