Cakan är hemma!

Mamma hadé inte berättat för mig att Cakan kom hem igår igen så jag fick en liten överraskning när jag kom hem! Hon ser ut att ha haft det jätte bra hos Agnes och Susanne! Den närmsta tiden kommer hon stå med Intruz hos Mirah för att inte stå i karanten i stallet! På så sätt kan jag åka till Louise Haaga i helgen och Cakan kan inte bli smittad. Det innebär att hon kommer stå där jämt och att mina saker inte kommer ligga i stallet och jag kommer inte ta henne hem till gården alls!

Agnes och Susanne skickade med lite bilder också! här kommer några!





Va tycker ni? Visste ser hon fin ut?!

Kommentarer
Postat av: Enma

2011-08-03 @ 00:36:49
URL: http://Twinis.devote.se
Postat av: Alexandra

Den där tjejen är inte så jätteduktig på dressyr. Hon har för framåttlutad sits, Blicken neråt på nästan alla bilder och håller för raka armar på tre av bilderna. :)

2011-08-03 @ 21:54:37
Postat av: Tuss

Fina bilder :)

2011-08-03 @ 22:28:26
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0