Dagens ridpass

Cakan
Jag och Johanna red ut tillsammans på Cakan och Karlo. Vi hade tänkt en lite lugnare tur och se blev det! Cakan kändes super från början och hon har nu även börjat gå i en stadigare form på uteritt. Tyvärr blev det lite problem när vi tog en lugn galopp på en åker. Karlo började hoppa och studsa och Caknan som tyckte det var jätte kul började bocka. Och jävlar vad den hästen kan bocka!! Efter några språng fick jag en tur genom luften och landade på axeln och huvudet. Min vanliga hjälm ligger på praktiken så idag had jag min syster gamla som egentligen är för liten, vilket slutade i nått som förmodligen slutade i en lättare hjärnskakning. pga av det ska jag ta det lugnt nu och lägga mig i soffan!
Ridd turen hem gick iaf bra, lite snurrig och ont i huvudet bara!


Agnes och Cakan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0