Svar på kommentarer

Rosanna: Kan du skriva om Bello sen?

Svar: Det finns skrivet om honom här under nu! :) Nu hittade jag en bild på honom också!
Anonym: Varför tror ni att Garlic är 17? :) Bästa bloggen!
Svar: Tack!! :D Bl.a för att hans tänder tyder på det. Vi har även pratat med folk som har sätt honom som föl som säger att han inte är så gammal som de står i alla papper (21). Det finns även fler andledningar som jag inte vill ta på bloggen :)

Kajsa: Har dem kommit och tittat på Toppa ännu?
Svar: Nej tyvärr inte, det han inte kunnat komma nån och titta på henne nu eftersom hon har varit sjuk. Hon är bättre nu och ska sättas igång så vi får se vad som händer efter det :D

Alice: Jag tycker att Lakrits är jätte fin ;D XD jag har en fråga :) vad ger ni era hästar för mat? :D tacksam för svar :D
Svar: Haha tack! Han är väldigt söt! Förutom hösilage äter i stort sätt alla våra hästar betfor och havre. Garlic äter inte havre eftersom han inte tuggar den ordentligt. Alla äter även mineraler. Garlic, Cakan och några till äter ett foder som jag inte kommer ihåg vad de heter just nu :P De hjälper iaf dem att bygga muskler!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret! Hoppas de inte vill köpa henne (För min skull) annars vet jag inte riktigt vilken häst jag skulle börja tycka om :P

2011-08-17 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0