Lina skriver lite granna

Hejsan allihoppa!
Emma har varit bättre på att blogga än jag och Irma.. Aja, jag har faktiskt inte så mycket att berätta. Ingen häst att rida så sånt kan man inte skriva om men snart så kommer jag tillbaka! Sitter just nu hos Irma och är med henne och Emma när det jobbar. Mysigt värre, förutom att det har regnat idag.. I slutet av den här veckan ska jag börja promenera med Rudy om hon fortfarande är feberfri, vilket jag hoppas och ber om. Kollar även runt på interet efter storhäst, är lite små sugen men vi får se hur det blir med den saken.
Irma kommer höra av sig mer om Louise Haaga kursen idag tyckte jag att hon sa.

så himla snygg såhär liksom! :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0