också var det dags igen, och det känns mer än BRA!

Hej allesammans!
Just nu är det Emma som sitter här vid datorn uppe i Gryta. Känns superbra att vara här igen dock lite tråkigt att jag inte har med mig Stenen upp, men att rida andra hästar är ju bara kul och lärorikt så jag ska nog överleva! Hit upp till Gryta kom jag i lördags för att jag ska jobba som lägerledare på ett av deras ridläger. Lägret startade igår ( söndag ) och slutar på fredag runt 12 tror jag, så ända tills dess ska jag vara här och blogga lite smått igen! :) och jag kan verkligen säga att jag saknat både mina GG's och GG' bloggen extremt mycket.

Nu till lite om mig och SuperStenen då!
Som vi avslutade vår tid i bloggen så tog jag äntligen modet att flytta Sten till stall Berga ute i skå på ekerö/färingsö. Stallet har allt kan man väl säga, spolspiltor, stor gång, ridvolt, ridhus och jäkligt bra hagar. Plus att jag har Jenny & Johanna där sen innan som hjälper mig med allt. ( Ridhus var nog det som avgjorde att jag tyvärr skulle flytta. ) Det är fortfarande en bit att åka men det är mycket närmare än förr.
Sten mår SUPER bra och nu på senare dar har allt gått utomordentligt bra. Dock så har vi märkt av lite små ryggproblem på honom vilket vi löse med en lång vila, Skrittpromenader & en kiropraktor som kom ut och gjorde det hon skulle 2 gånger. Så nu är han igång som vanlig igen! Vi är faktiskt redan anmälda till vår första tävling sen i maj och den går av på Ekerö Ridsportsförening! kommer bli helt otroligt att vara där igen, på banan!!!
Ska inte skriva en för lång text så det var allt från mig just nu! Hörs ikväll, tusen kramar! / den tredje GG'n Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0