Roslagen imorgon!

Idag har jag mest velat sova i soffan! Jag har mått dåligt under hela dagen men försökt hålla igång eftersom vi hade gäster. Nu ger jag upp och ska gå och sova.
Imorgon ska jag och min syster åka och kolla på tävling på Roslagens rid- och körklubb. Vi saknar båda att tävla så vi åker dit för att iallafall komma lite närmre! Jag hoppas att det blir så iallafall. Just nu har jag feber och är inte så sugen på att göra nått. Imorgon kommer även Johanna och hälsar på sn häst Karlo som blev kvar här pga kvarkan. Jag planerar även att rida flera hästar imorgon så det blir fullt upp, jag får se hur mycket jag orkar.
Det är så typiskt att Cakan är in topp form när jag inte får tävla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0