Supermysig kväll hos Emma!

Hej allesammans!
Emma här igen , hann inte skriva hej då sist så tänkte att jag kunde göra det nu. Åkte ifrån GRyta i onsdags vid 8-tiden på morgonen. Just nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och ridit samt kvällsfodrat hos Stenen. Mamma gjorde mig sällskap ikväll och filmade lite när jag red, har ni lust att se? Dock blev de bara ett avslappnat och mysigt utepass. Han gick så bra på träningen igår så idag blev de att jobba i låg form och mysa barbacka. Allt går så himla bra nu, jag älskar det!
Lördag den 27de är de dags att tävla igen, åh jag är taggad! Jag tänkte även slänga in att jag finns på en annan blogg som jag delar med min andra halva, Iris. Där kan ni läsa om våra liv och hur de går för oss jakten mot toppen! Länkar den här! HA de bäst, saknar er ska ni veta.. /Emma



Ni förstår inte hur mycket denna varelse har förändrat mitt liv. han äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0