Tävlingssäsongen

Tyvärr så kommer mitt tävlande framöver att bli drabbat av kvarkan på gården. Idag blev en till häst sjuk, Queenie hade feber när vi kollade henne imorse. Toppa är fortfarande sjuk och maja har varit det. Maja ska snart börja ridas igen men när en häst har haft kvarka så ska man sätta igång den försiktigt. Även om alla mina hästar är friska så får jag inte tävla innan gården är helt fri från kvarka och det kommer ta flera månader. Som det ser ut nu så är det minst en månad men det kommer nog bli ännu mer!! Ingen tävling för mig på ett tag alltså, jätte tråkigt eftersom det är mitt sista år på ponny.

Jag hoppas att jag får tävla snart igen, jag och Garlic har inte så många tävlingar kvar tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0