Våra hästar 2

Belmondo
Bello är min systers gamla tävlingsponny. HAn är en 20 årig maxad D-ponny, en skimmel valack som är korsning Connemara, Rus och Arab. Mirah tävlade Bello upp till LA hoppning, han är riktigt bra på att hoppa men är lite tittig. Bello har höjdhopps rekordet på gården, Mirah har hoppat 1,55 på honom!


Lakritz
Lacke är en 5-årig valack som vi köpte innan sommaren. Han är liten storhäst på ca 1,55. Lacke är en ganska känslig och "blyg" häst som inte direkt är världens vackraste, men han är väldigt trevlig.


Cormack
Cormack är min systers häst som jag red under våren och början av sommaren. Nu har min syter börjat rida honom igen efter att hon fick barn. cormack är en 18-årig valack som är väldigt speciell att rida och hantera! Vissa dagar blev jag helt galen på hon för att han var så jobbig.


Campino W
Pina är Cakans syster som jag ska börja rida i höst. Hon är ett sto född -07 med mycke humör. Hon är väldigt fin i modellen. Pina har löshoppat några gånger men hon tycker att det är jätte jobbigt och konstigt så hon gör det inte så bra än! Hon har löshoppat ca 1,10 med fin teknik. Pina ska säljas när hon har jobbast lite mer.


Martell
Martell är en av de första hästarna vi köpte när vi flyttade hit! Han är en 22-årig valack, 1,74 i mankhöjd! När han var yngre tävlade han 1,30 hoppning och LA dressyr men nu är han gammal och går mest på läger!




Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tycker att Lakrits är jätte fin ;D XD jag har en fråga :) vad ger ni era hästar för mat? :D tacksam för svar :D

2011-08-16 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0