Våra hästar 3

Intruz
Truzze är min mammas häst. Han är ett polskt halvblod som är 1,80 i mankhöjd. Vi tog in honom för tillridning och försäljning men fastnade för honom och bestämde oss för att köpa honom istället! Han är supersnäll och lätt i handen trots sin storlek. Förra året startade jag honom i vårat div III lag och han skötte sig super!


Decimus
Musse är en över vuxen tysk ridponny som är 9 år gammal. Vi köpte honom förra sommaren och han började direkt att jobba på läger hos oss. Under vintern var han uthyrd och nu ska han säljas! Han är supersnäll.


Hipp Hipp Hurra W
Hippi är min systers unghäst. Han är en valack på 4 år e. Hip Hop ue. Sharp Matt. Hippi har inte kommit så långt i utbildningen än men han är på god väg! Han är jätte lätt att hantera och så är han väldigt söt! Tyvärr så är han ganska liten men han tar igen det med sin stora galopp.



Salix Let It Be
Bitte är min systers gammla tävlingsponny. Hon är ett sto född-90 som har gått LA hoppning, LA dressyr och lätt fälttävlan. Bitte är den perfekta läromästaren så hon passar väldigt bra på läger, tyvärr så fick hon een spark i våras och hade en skada som höll i sig ett tag. Nu håller hon på att sättas igng igen för att hållas pigg och fin länge



Forever Young W
Nova är Bittes första föl hos oss. Hon är ett sto född -10 e. Gasqe. vi valde att ta en C-ponny hingst på Bitte eftersom hon är maxad D-ponny och hennes tidigare föl blev en häst, Nova därimot är mini! Hon växer lite till såklart men hon blir nog C-ponny.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0