Överlycklig!

Sten idag:

Släppte först lös honom på volten, och jääävlar vad krut det var i SuperStone idag! Efter många varv galopp så stanande jag honom och hoppade upp barbacka. Tänkte först bara skritta en sväng , då han inte gått sen i onsdags, MEN när jag väl satt på kändes ALLT bra. och då menar jag ALLT! Travade och fick ner han i riktigt fin form i båda varven och han sökte sig neråt sjukt sjukt bra! Gasade på långsidorna och fattade till slut galopp så mna kan säga att jag jobbade galopp på lång sidorna sedan trav på kort sidorna! BARBACKA! ni vet inte hur glad jag är just nu , hihi :')
SUPERPONNY!
Nu blir det GG + Matilda mys, vi ska laga supergott käk sen bara ha trevligt. Får se om det kanske kommer några fler för ikväll ska vi fira fina Linis som fyllt 17 år! ( för ett bra tag sen, allt för sena är vi förlåt finaste vännen :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0