Svar på kommentarer!

Vi har fått lite frågor på biloggen som jag tänkte ta en stund att svara på. Jag är hemma från skolan idag så jag ska snart ut och rida i solljuset.

Har du stall utanför huset precis?
Ja det har jag:) Det ligger kanske tio meter bort. Vi har ett stall med 20 boxar och tre st lösdrifter. Av alla hästar som finns på gården är sex st inackorderingar och så har vi runt 30 egna:) Så här ser stallet och hagarna ut från mitt rum:)


Ska du ha bild på din transport?? Hur då? va coolt! :D
Haha ja de ska jag :D Tack så mycke! den har kommit nu och så här ser det ut! Den sitter ovanför dörren till sadelkammaren och på samma ställe på andra sidan sitter en på Mirah(min syster).


vet du vart man kan köpa Soft Up stigbyglarna?
Ja vi kommer köpa in dem till våran gårds butik Candys Ridshop:) Vi håller även på med en webb-butik så de kommer finns att beställa där.

Vart kan man köpa såna väskor?

Ryktväskorna (Jag antar att de är de du menar) finns att köpa i Candys ridshop bla! Men de finns i de flesta hästbutikerna! Vi har inte exakt den här men en liknade.
!

Gud va läskigt! Gjorde nån illa sig? :)
(När grannes hingst rymde in vi våran lösdrift för hingstar och valackar)
Nej alla klarade sig bra, som tur va! Grannens hingst hade lite små sår och en av valackarna hade ett väldigt trasigt täcke men alla klarade sig utan större skador!

Haha ofta stiglädret lossnade!! Men det gick väll bra sen?
Haha ja efter det gick allt jätte bra! Men det tog ett tag arr få fast det igen i mörkret:)

Vilken fin bild! Och bra låt:) När är den här bilden tagen, jag såg att ni hade rosetter!

Bilden är tagen när vi hade klubbtävling för Vätö Ridklubb som alla vi gryta Girls tävlar för!




Jag hoppas att alla fick svar på era frågor! ställ gärna fler, vi tycker att det är jätte roligt!! och tack för att ni läser bloggen




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker att eran blogg är jätte bra! Undrar en sak bara. Hu känner ni tjejer varandra? Ni värkar vara väldigt bra vänner!

2011-02-21 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0