-


Garlic
Red ut en sväng i snön så han fick lyfta mycket på benen. I början tyckte han att det var riktigt jobbigt men när jag hade kommit förbi den djupaste snön kunde jag trava och galoppera också. Han gick jätte bra! Han har börjat lyssna jätte bra det senaste veckorna.

Toppa
Red en lugn rund på henne nere i skogstorp, jag gick i väg kanten och hon kändes väldigt stadig så jag tog även en liten golopp. Det var länge sen jag red henne med så lätt underlag och jag kände att hon har blivit lite "sne", hon är starkare i höger sida så jag jag får ta tag och jobba lite med det.

Komplett
Jag red henne en lugn runda i skogstorp. För henne blev det nästan bara skritt och lite trav. Hon är skiter i var och hur hon sätter ner fötterna så när det är sånt här underlag så är hon bambi på is! Det bästa vore om snön kunde försvinna så att jag kan rida henne ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0