allt i ett!

Just nu har jag precis skrivit ut mallen som förklarar hur jag ska skriva mitt svenska arbete! Har jobbat klart med Geografin så nu är det Svenska och Matte B kvar. Skjönt att jag kommit en liten bit på vägen iallafall. Idag efter stallet så var jag tvungen att svänga förbi skolan och plocka uppo min matte B bok som var slut sist. Så när jag väl är i skolan vid 13 tiden, tror ni inte då att alla mina klasskompisar får sluta tidigare? Jo så på väg in möter jag allihop, hästig och dan. MYSIGT. Inte min bästa dag idag.. Jennifer följde mig hem och vi pluggade en liten stund, eller satt mestadels framför tvN! Så nu ska jag ta tag i pluggningen igen, ikväll får vi se vad som händer är ju ledig imorrn så vem vet! :)

tänkte slänga in vad jag & Sten sysselsatte oss med idag på en gång, så det får bli ett liteet allt i ett inlägg!



Sten
Då Volten och alla skogsvägar fortfarande ser ut som hockeyrinkar , och sten är itne den bästa på hockey även om man skulle tro det, så fick det lov att bli en liten promenad idag ! Promenade med träns och innetäcke på en bit längs bilvägen som går ela vägen till våra sommarhagar. Varierade med halter och lite ryggsteg då och då, men inte för att han blev lugnare för det. Men men, snart kommer nya transporten och förhoppningsvis så kommer isen smälta så då blir de rida och träna som aldri förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0