Amigo horseware



Igår fick jag själv hem mitt nya Amigo Horseware stalltäcke. Beställde det som var näst tjockast då jag redan har ett annat Amigo täcke som utetäcke ( med 200mg fyllning! ). Hade superbra passform och ponnyn såg ut att trivas i det. Det enda med Amigo är att deras storlekar är lite speciella och väldigt stora så man får ta en storlek mindre än vanligt. Sten har i vanliga fall 135 men i Amigo's täcken har han 125. Ligger på runt 500 - 700 kr beroende på vilken fyllning man vill ha , alltså tjockleken. Men även skiljer priser från affär till affär. Mitt köpte jag på Candy's för runt 600:- .

Men allt som allt, Supersnyggt Inne täcke med BRA passform!

Kommentarer
Postat av: tilda

Höhö alla mina ponnysar kan ha 125, och Bisse brukar ha 115 så jag kan inte påstå att dem är mycket större i storlekarna! Bonny & Vince har den storleken dem brukar ha på täcken!

2011-01-03 @ 23:17:26
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0