äntligen!

Nu har jag äntligen fått tag på endator som funkar! Jag fick låna min lillebrors. Min  funkar inte och nu funkar inte internet på våran stora på nedrevåningen, värdelöst! Idag han jag tyvärr inte rida. jag kom ut i stallet ca kvart i sex och då skulle jag mocka och ta ut hästar som hade blivit verkade och sen var det jag som hade intag idag så så var de bara att börja med det. Det tog ett tag att fixa med det, jag fick springa och jaga hästar som sprängde staketet och sen när jag skulle fylla vatten tog de slut så jag fick hålla på att bära tunner. Kom in vid åtta och sen dess har jag bloggat så som ni förstår så hade inte jag en jätte rolig eftermiddag. men men nu är de färdig deppat, har ni haft en roligare dag att berätta om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0