dagen + gårdagen

Som ni kanske har läst så var jag inne i Stockholm igår med min syster Mirah, hennes kompis Emma, Johanna och såklart GG- Emma, Lina kunde tyvärr inte följa med. Det blev först en middag på Östermalm sen drog vi vidare till bion och kollade på The Tourist, helt okej film den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara men Johnny Depp är alltid bra och slutet var bra!
Idag tog jag lite sovmorgon och gick upp elva sen kl tolv bar det ut på turne med familjen  och vi kom hem halv fyra och då var det bara att börja mocka, fixa påsar och sen ta in alla hästar. Nu ska jag kolla på film i väntan på att Emma ska komma, vi skriver lite mer senare ikväll!
Tyvärr är det lite dåligt med bilder i mina inlägg eftersom internet inte funkar på min dator men det får ni leva med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0