Fascinerande

En sak jag tycker är väldigt coolt att se på, eller man kanske ska kalla det fascinerande? Iallafall jag bara ÄLSKAR att se när hästarna dricker vatten! Det är nästan bland den mysigaste känslan när man precis tagit in hästen och den börjar dricka ut vattenhinken man nyss fullt. När de händer så blir det någon speciell känsla inom mig, Jag vet inte om de är för att det är ett tecken som visar att hästen är helt frisk eller bara om de är jag som är knäpp.

En annan sak är de HÄSTARNA gör när de dricker! Jag tror nog att alla beter sig olika, på ett bra sätt haha! Jag själv märkte imorse att Sten rör öronen fram -och tillbaka medans han dricker, supercharmigt! Jag bara dog av skratt, haha! Sen hörde jag av Irma att Bello alltid sparar den sista klunken med vatten i munnen så om man får han att öppna den , så rinner allt ut! haha, hur kul är inte det?

Så kolla nästa gång, och iakta hästen så kanske ni förstår vad jag menar!





'Sten imorse, var tvungen att göra den svart/vit då färgerna såg för hemska ut!'


Kommentarer
Postat av: tilda

Biss sparar oxå alltid sista vattenklunken i munnen!

2011-01-18 @ 22:40:33
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0