Godmorgon, eller?

Godmorgon!
Hoppas ni sovit bra. Det har jag och Emma gjort i alla fall. Vi har nu precis ätit frukost och ska snart röra oss ut till stallet. Idag får vi se vad vi hittar på med våra små ponnyer. Om ni har tur kanske det kommer lite bilder och kanske någon film i eftermiddag! Emma funderar på att röra sig hem mot Stockholm ikväll, så frå hennes sida kommer nog uppdatering ikväll. Irma kanske fortfarade har problem med sitt internet, det är bara att vänta och se. Med mig, Lina så ska jag komma på en födelsedags present åt min bror och ta kontakt med lite gammla kompisar.
Vi hörs senare under denna fredag.

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: tack så mycket :') ni med!

Ja verkligen. fruktansvert frustrerande!!

2011-01-07 @ 15:01:42
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Céline

sv. aw tack :D

2011-01-07 @ 16:09:07
URL: http://celineaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0