Hemma..

När jag gick upp 05.30 i morse så kände jag att hela halsen var svullen och huvudet dunkade så jag fick ringa till min praktikplats och säga att jag var sjuk. BRA! 2:a veckan man ska dit så blir man dålig.. suck. Ska vila ordentligt idag och hoppas på att jag blir bättre tills i morgon och då så går jag. Eller då ska jag gå för jag måste och vill.
Annars så ska jag idag ta tag i skolarbete tänkte jag så får man det gjort. Mamma ska ut till stallet och ta hand om min ponny idag så jag kan bara vara hemma. Sen ska jag försöka planera min helg också. Mycket planer som har krockat lite med varandra och så..

Bild från när jag och min lillebror lekte i Photobooth. Mac datorer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0