I'm a fool for you

Idag har jag inte gjort något verkligen. Orkade inte ta tag i skolarbeten. Har varit så trött och seg hela dagen. Kollade på en film, A Walk To Remember och grät floder till den. Ush, ni anar inte hur mycket tårar det rann ner för mina kinder den sista halvtimmen av filmen. Har någon av er sätt den?
Nu sitter jag och väntar på att min mamma ska komma hem med biopresentkort så ska jag boka biljetter till Welcome To The Rileys som jag bästa Irma ska gå och se i morgon. Hoppas att jag inte har blivit värre bara.. Men jag ska se den. Är ett riktigt film-freak, älskar att gå på bio och gör det gärna ofta. Samma film flera gånger också om de är bra.. *host New Moon & Eclipse host* hehe :) Annars så lyssnar jag just nu på musik. Hittade en låt igår i en video jag såg på youtube som jag blev helt fast för. Underbar låt enligt mig. Sån musik som jag tycker är så mysig at sitta och lyssna på. Som man kan tänka till..

Fool For You - The John Butler Trio <-- Spotify link!



Ni kommer inte undan min Robsten hysteri..
Ärligt hittade jag låten ovan i en Robsten video.


She walks up close to me
She looks me in the eyes
She said "Boy, what's it gonna be,
Now that it's just you and I?"

I'm a fool
I'm a fool for you
I'm a fool
I'm a fool for you    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0