Like

Idag köpte jag ett helt paket med fårskinns-ludd att ha på min utrustning! Det var ett pack med Nack-stycke, Nosludd och 2 st sidostycken. Men jag hade  tänkt att ha det näst längsta på martingalen vid träning och tävling samt det längsta som nosludd på nosgrimman på tränset! Det var Irma som sade att de längderna passade bäst på sina ställen, och sido stycken får jag se vad det blir av med! Jag tycker iallafall att det är skitsnyggt med äkta fårskinnsludd på Martingal och Träns! och det tror jag att det är fler som tycker, eller vad säger ni?! :)



4 pack fårskinns-ludd för 259:- , riktigt bra pris! Köptes på Candys ridshop som ligger här ute hos oss i Gryta!



Kommentarer
Postat av: s

De är SKITSNYGGT!!! :D

2011-01-06 @ 01:13:22
URL: http://simplyythebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla gulligt med ludd på grimmorna :D

2011-01-06 @ 19:20:10
URL: http://teamfrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0