Lista

Eftersom jag nu ska blogga på två bloggar så behöver jag lite idér om vad jag ska blogga om, jag tänkte därför följa den här listan! Jag hittade den på Mirahs blogg men gjorde om den lite för att passa mig. Hoppas att ni tycker att det kan bli roligt att läsa. Ni får gärna också komma med idér om vad ni vill läsa!!

Dag 1
- Presentera din häst
Dag 2 - Min första häst
Dag 3 - Din och hästens tävlings outfit
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Top 10 favorithästar
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Det här shoppar jag i hästväg
Dag 10 - Såhär ser det ut bland mina hästgrejer
Dag 12 - Mitt bästa häst minne
Dag 12 - Mina mål för 2011
Dag 13 - En bild på stallet
Dag 14 - Det här saknar jag i stallet
Dag 15 - 5 punkter som beskriver din häst
Dag 16 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 17 - Min första tävling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0