Någolunda snäll

Jag kom upp på häst ryggen runt halv 7 och red i ca 35-40minuter. Idag så red jag ut ner i Runeskruva, påbägen dit var hon lite små jobbig men efter att ha blivit lite sur på henne så gav hon med sig och gick på framåt. Idag kunde jag samla henne i både traven och galoppen, det kändes verkligen super skönt. På hemväg vart det andra fasoner.. Hon vill inte stå stilla så hon hoppar och backar och små reser sig.. Man bli lite irriterade på henne när hon håller på sådär men det är bara att gå på henne så hon slutar. Red ensam idag och under hela tiden hade jag musik på för att jag skulle kunna slappna av och inte sitta och spänna mig och tro att nån skulle hoppa fram ur buskarna. Men överlag var jag helt okej nöjd med henne idag.


På söndag blir det andra grejjer. Då åker Emma och jag till Kvilunda och rider i ridhus Hej hoppning!

Nu ska jag tjocka i mig godis och kolla på ett nytt avsnitt av Vampire Diaries, så jag har längtat! Sen blir det film, ska försöka få mamma att kolla på A Walk To Remember!  Ha en trevlig fredag alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0